Αναγνώστες

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Review Nivea BB Cream

                          Γεια σας φίλες μου !

Πριν 2-3 μέρες που έκανα τα συνηθισμένα μου ψώνια στα ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ,και καθώς βρισκόμουν στους διαδρόμους με τα καλλυντικά (που δεν υπάρχει περίπτωση να μην περάσω κάθε φορά..!), είδα την νέα BB CREAM  5 σε 1 Ενυδατική Κρέμα Ομορφιάς από την NIVEA και μου κίνησε την περιέργια να την δοκιμάσω μιας και δεν είχα δοκιμάσει στο παρελθόν κάποια από τις περιβόητες ΒΒ CREAMS !
Όλες μας γνωρίζουμε αυτήν την εταιρία και πιστεύω οτι τα προιόντα της είναι από τα καλύτερα που βρίσκουμε στην αγορά!
Η συγκεκριμένη κρέμα λοιπόν, είναι στα 50ml, και έχει χρόνο ζωής 12 μήνες από την στιγμή που θα την ανοίξουμε.
   
Η συσκευασία αναφέρει οτι η κρέμα έχει ανοιχτό τόνο χρώματος,είναι εμπλουτισμένη με  μεταλλικά στοιχεία,προβιταμίνη Β5,SPF 10,και προσφέρει ελαφριά κάλυψη make up.Η τιμή της ήταν με -1e  προσφορά,στα 7,50e περίπου.

Έχει 5 δράσεις για τέλεια όψη της επιδερμίδας,και είναι οι εξής:
1) Χαρίζει στην επιδερμίδα ομοιόμορφη όψη και βελτιώνει την εμφάνιση των πόρων.
2) Καλύπτει τις ατέλειες,όπως κηλίδες,σημάδια κόπωσης,μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια,πανάδες,κοκκινίλες και λεπτές γραμμές.
3) Φωτίζει την επιδερμίδα,αναδεικνύωντας το φυσικό της τόνο.
4) Απορροφάται γρήγορα,χαρίζωντας ελαφριά ενυδάτωση.
5) Βοηθάει στην προστασία της επιδερμίδας από την ηλιακή ακτινοβολία,τους εξωτερικούς παράγοντες και την πρόωρη γήρανση με spf 10.

Mε δυο λόγια λοιπόν,μια κρέμα που υπόσχεται επιδερμίδα χωρίς ατέλειες,και με άμεσα υγιή όψη,με μια απλή κίνηση.
 
    Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ

Την έχω χρησιμοποιήσει για 2 συνεχόμενες ημέρες,από το πρωί μέχρι το βράδυ,και πραγματικά νιώθω το δέρμα μου ενυδατωμένο για πολλές ώρες!
Την πρώτη μέρα έκανα μακιγιάζ από πάνω,και ήταν μια χαρά,και την δεύτερη μέρα την φόρεσα σκέτη.
Έχει ελαφριά μυρωδιά,είναι αρκετά ''μαλακή'' σαν κρέμα, χαρίζει μια υπέροχη αίσθηση δροσιάς κατά την εφαρμογή και απορροφάται όντως άμεσα!
Το γεγονός οτι έχει δείκτη προστασίας είναι κάτι που μου αρέσει πολύ,διότι δεν μπαίνω ποτέ στην διαδικασία να βάζω και extra αντηλιακή από πάνω.
Όσον αφορά την κάλυψη,προσφέρει από μέτρια, έως ελαφριά κάλυψη,όπως αναγράφει,καλύπτοντας μέχρι ένα βαθμό κοκκινίλες,μικρά σημαδάκια κτλ...
Ίσως το μόνο που εγώ θεωρώ οτι δεν με ικανοποίησε είναι το οτι δεν είναι αρκετά ανοιχτόχρωμη τόσο, όσο είναι το δέρμα μου,με αποτέλεσμα να φαίνομαι λιγάκι πιο σκουρόχρωμη με έναν ελαφρύ κόκκινο υποτόνο.. 
 
Στην φωτογραφία αυτήοράω μόνο την συγκεκριμένη κρέμα,και ίσως να μπορείτε να δείτε την μικρή διαφορά χρώματος προσώπου-λαιμού.

Σε γενικές γραμμές πάντως, πιστεύω οτι αυτή η ΒΒ CREAM  είναι αρκετά ενυδατική, έχει ικανοποιητική κάλυψη και διάρκεια,και γιατί όχι να μην την αγόραζα ξανά !!   
Εσείς την έχετε δοκιμάσει? Τί εντυπώσεις σας άφησε??

                                     Φιλιά,Κατερίνα


2 σχόλια:

Unknown είπε...

Κατερινάκι καλή φένετε να ειναι σαν bb cream!το μονο "αρνητικο"είναι το χρώμα της!!δεν ειχε πιό ανοιχτό για εσένα?εγώ εχω δοκιμάσει της garnier,της mac και του body shop και απο ολες προτιμω mac!

Unknown είπε...

ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΚΑΛΗ ΚΡΕΜΑ,ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΤΛ.. ΜΟΝΟ ΛΙΓΑΚΙ ΤΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΒΑΘΜΟ. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ,ΟΧΙ,ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ. ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΙΩΣΩ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΗΝ ΒΒ ΑΠΟ ΤΑ BODY SHOP ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ GARNIER TA ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ''ΣΤΡΩΝΟΥΝ'' ΚΑΛΑ!