Αναγνώστες

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

POST ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

        


     Γεια σας !  Είμαι η Κατερίνα και θέλω να μοιραστώ μαζί σας όλα όσα γνωρίζω γύρω από τα θέματα της αισθητικής και της ομορφιάς! Από το 2007 ασχολούμαι επαγγελματικά με την αισθητική,και έχω εργαστεί σε διάφορα beauty salons.

Σε αυτό το blog θα μοιράζομαι μαζί σας διάφορα θέματα ομορφιάς όπως make up tutorials, hair styling, nail art, reviews από προϊόντα περιποίησης και διάφορα άλλα! 
Θα χαρώ πολύ να γίνουμε μια μεγάλη διαδικτυακή παρέα και να ανταλλάσσουμε τις απόψεις μας!

Μπορείτε να με βρείτε στην σελίδα μου στο facebook εδώ http://www.facebook.com/Bellebeauty84  και στο κανάλι μου στο youtube εδώ  http://www.youtube.com/user/bellebeauty84?feature=mhee (έχω αλλάξει το όνομα της σελίδας μου σε belle & beauty by katerina)

                                                   Θα τα πούμε πολύ σύντομα, 
                                                                  φιλάκια!






                                       

6 σχόλια:

Unknown είπε...

χαρηκα πολυ για την σελιδα σου!!!περνα να δεις και το δικο μου blog να γεινουμε γειτονια~~φιλακια

Unknown είπε...

Ευχαριστω!!! θα το κοιταξω το blog σου, και θα γινω και μελος!!! φιλακια!

Toothfairy είπε...

Καλώς ήρθες στο χώρο του beauty blogging!
Μόλις έγινα μέλος, θα χαρώ να ρίξεις μια ματιά και στο δικό μου :)

toothfairygardy.blogspot.gr
xx

Unknown είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ! <3 ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

Beautyandthefoodbeast είπε...

geiaaaaaaa sou!!eida to blog sou mesw tis elenas!
molis se akolou8isa...ekana ki egw prin liges meres blog!!euxomai na kaneis ki esu subscribe kai na uposturixei i mia tin alli!kali mas arxi! :D

to blog mou
http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/

Unknown είπε...

geia sou vikaki mou !! se eyxaristw polu !! mwlis egina ki egv melos sto diko sou blog!!! na eisai kala,kai tha ta poume,filia!!!