Αναγνώστες

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

                     Silver Gliter French Manicure !

Γεια σας! Σε αυτό το ποστ σας δείχνω το μανικιούρ που έκανα σήμερα!  

Αφού λοιπών πέρασα την βάση, έβαψα τα νύχια μου με αυτό το υπέροχο γκρι βερνίκι από την SUPREME σειρά της SEVENTEEN στο νούμερο 35 σε δύο στρώσεις, και έπειτα με το βερνίκι της ORLY που είναι ένα αστραφτερό ασημί γλίτερ με το όνομα DAZZLE (κωδικός 40486) έκανα μια γραμμή γαλλικού στις άκρες.Μετά από 2-3 λεπτάκια πέρασα ένα top coat  και έτοιμα!

Η SUPREME σειρά της SEVENTEEN στεγνώνει απίστευτα γρήγορα,έχει μεγάλη διάρκεια,ικανοποιητική ποσότητα,12ml  και αυτό το χρώμα απλά το λατρεύω!!!  Τα βερνίκια της ΟRLY έχουν απίστευτα καλή ποιότητα, αρκετή ποσότητα (18ml) και μεγάλη διάρκεια! Είναι η πιο αγαπημένη μου εταιρεία σε βερνίκια και πολύ σύντομα θα κάνω ένα ποστ ειδικά για αυτά! Και ορίστε τα βερνίκια..!

Σας αρέσει αυτό το μανικιούρ? Σίγουρα είναι μια πρόταση που μπορεί να γίνει και με άλλους συνδυασμούς χρωμάτων.Φαντασία να υπάρχει !!!

Αφήστε μου ένα σχόλιο με την γνώμη σας!!

                                       φιλιά,Κατερίνα!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Κατερινακι ειναι φοβερο!!να σε ρωτησω αλλο ειναι η βαση για τα νυχια κ αλλο το τοπ κοατ?εγω χρησιμοποιω το τοπ κοατ και πριν κ μετα..αν δεν ειναι το ιδιο προτινε μου καποιο να παρω..

Unknown είπε...

Γεια σου Ειρηνη μου! σε ευχαριστω,και χαιρωμαι που σου αρεσε αυτη η προταση στα νυχια! Ναι, αλλο προιον η βαση, και αλλο το top coat. H βαση προστατευει το νυχι να μην αποροφησει χρωστικες ουσιες απο το βερνικι, ενω το top coat προστατευει το χρωμα και το γυαλιζει. Απο τα καλυτερα προιοντα εχει η ORLY ειναι επαγγελματικα, εχει και βαση-γυαλιστικο 2 σε 1. ειναι λιγο τσιμπιμενες οι τιμες τους βεβαια... Μετα εχει και η C-MARSO,με πολυ οικονομικα προιοντα και αριστη ποιοτητα. και μιας και εισαι ηρακλειοτησα,μπορεις να τα βρεις σε μεγαλο καταστημα με ηδη κομμωτηριου και αιστηιτικης στην χανιωπορτα!!